FritslaTjejen

Alla inlägg under oktober 2010

Av Andrea Lundberg - 31 oktober 2010 14:46

så här ser då dagens schema ut :D

~dumma vintertid !~

jag har då precis kommit hem från tennishallen, jag vann min singel med 6-1 6-1 och dubblen vann vi med 6-0 6-6 T 7-4 :)

Grattis??? PUSS !

Av Andrea Lundberg - 31 oktober 2010 08:44

Hej :)

Jag heter Andrea Lundberg och jag är 12 år gammal ! Jag har 2 stycken hundar, de heter Bazza och Moina. Bazza är 7 år gammal och Moina är 1 ½ år ungefär. Bazza är en Luzernerstövare och Moina är en Hamiltonstövare. De är båda jakthundar. Jag kommer att blogga om min vardag, min fritid osv. Namnet '' FritslaTjejen '' är för att jag bor i Fritsla och är en tjej :) Mina fritids intressen är att sporta, fota, leka med hundarna, va med kompisar, blogga och göra bloggheaders. Om ni vill ha en header är det bara att säga till. Jag ger er en header om ni länkar min blogg i eran blogg :) Jag kan max ha 5 st personer som vill ha en header sammtidigt, så det gäller att vara först till kvarn. Bilder kan jag fixa, bara ni säger på ett ungefär hur ni vill ha eran header så fixar jag det ! Du kan också få se några olika exempel som jag har gjort :) Men ha det så bra och följ gärna bloggen ;)

 

// Tjejen från Fritsla



Tidigare månad - Senare månad

Klocka !

Omröstning

Kommer du att svara Nej på denna fråga?
 Ja ^^
 Nej .

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Länkar

RSS

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Presentation


Ovido - Quiz & Flashcards